Tuesday, January 19, 2010

20100119

unbelievable.
i had made 100pieces of welcoming-card for my society.
O.o..
ok,i cut tht super hard card till my fingers were red.
even shaked when i wanted to write ==
really quite pain. lols
anyways,thx for shi yuan,wanxin n yunqing's help.
i dun think i can finish it in time without u girls' help. =D
hao high
i nearly fly up into the sky when i heard new members praised my card.
"好美哦~"

好欣慰。
我做了4个小时的东西
没有白费
希望他们会喜欢我们的学会 ^^
总共101个会员
好多. =D

你们两个男生
给我记住
竟然没帮我
害我一个人剪卡剪到手指关节都红完了。
记住. =D

迎新会
不错下下
我的组很可爱下的. 8D


我有看见他
不懂哪根经断了
讲了"hi"后又讲 "加油哦" ==
他好像蛮炸到下
没话讲,直接笑笑下.
然后继续他的事了
==


新春庙会的东西最好可以
快点结束
不然我会疯掉。
我无法忍酱旧 ><

No comments: