Tuesday, July 27, 2010

20100727 a special tuesday

mood quite ok for today
but it changed after i had seen something tht made me envy during 2nd recess
zzzz.
i really hope i cant see tht.
=(
at least it wont destroy my mood.

我们班上的炯茂和张帆
很快就融入我们了哟.x)
班上一直是出于沸腾的状态
除了最后一节的道德节 ==
可是过后一起拍班照时又热闹回来了. =)
只和炯茂拍到照
没和杨帆拍照.TT

我做的卡送给了张帆
呵呵
很多人讲我做的卡很美.x)

holy...我忘记给你看. D;

放学后和炯茂说再见
他也很热情地回我
x)
很喜欢他的笑容.真的很阳光... =)
好少人有那么阳光的笑容哟. 8D

有没有人觉得他很像谁?
我到现在还想不出来.==

No comments: