Friday, April 30, 2010

fill in the blanks. [_]

blas.
not in mood for everything
really not in mood ==

so emo these days.
so in a sudden
nothing to talk.
nothing to 38.
introvert life. x_X

看到他我真的很想kam他
他很惹
他或许不明白为什么我会觉得他很惹
可是他就是那么惹!
sms,行为都好惹
我真的尽量不反感了
结果往反方向走了
好想骂
可是又不能

他的朋友们
可以不要一直在我面前提到他吗?
好一段时间你们老是问为什么不要?为什么为什么
真的好反感

我知道你们等下又告诉他
然后他再sms我跟我道歉
老实说,我真的有被惹火了
被惹火!!!!


answer for the title. : 凸.. ==

3 comments:

onion said...

Lady--
Please be polite..~

Unknown said...

the guy ar?
hehe.
just ignore him ba.
it's the best way =)
take care =D

✖**Ru**✖ said...

onion: i m politing. ==
le: ignoring, ==
i want to be happy. TT